Choć w erze cyfrowej wielu z nas na co dzień posługuje się telefonem, aby sprawdzić datę, zapisać notatki czy zaplanować czas, nic nie zastąpi klasycznego kalendarza książkowego. Dla przedsiębiorcy to także świetne narzędzie marketingowe. Jak to wykorzystać?
Personalizowane kalendarze książkowe – praktyczne pod wieloma względami
Kalendarze książkowe mają wielu zwolenników, dlatego wciąż nie wychodzą z mody. To świetne narzędzia do organizacji czasu, które nie wymagają dostępu do internetu czy ładowania. W każdej chwili, w każdym miejscu możesz zaplanować ważne wydarzenia i wracać do dokonanych w przeszłości notatek. Taki terminarz łatwo zabrać ze sobą w podróż, a zapisywanie wydarzeń, robienie notatek czy sporządzanie list zadań do zrobienia często jest po prostu przyjemne i relaksujące.
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, to spójrz na personalizowane kalendarze książkowe także pod innym kątem. Terminarze są świetnym narzędziem promocyjnym. Mogą reprezentować wartości Twojej firmy i wzbudzać skojarzenia z Twoją działalnością, szczerząc świadomość istnienia Twojej marki. Efektowny kalendarz książkowy z logo, nazwą czy chwytliwym hasłem reklamowym Twojej marki może wzbudzać zainteresowanie i stanowić pierwszy krok do zapoznania się z ofertą Twojej firmy. A ciekawość otwiera drogę do zdobycia potencjalnego klienta czy kontrahenta.
Kalendarze książkowe łatwo dopasujesz do swoich wymagań zarówno pod względem wyglądu, jak i dodatkowych elementów, także marketingowych. Styl, kolory, font i układ są elastyczne. Jeśli znasz preferencje swojej grupy docelowej (np. klientów czy kontrahentów), możesz dobrać najbardziej adekwatne do ich potrzeb kolory, dodatki i format kalendarzy. Promocja Twojego brandu może być nienachalna i bardzo subtelna albo zdecydowana i widoczna z daleka. Pamiętaj, by zdecydować się na współpracę z producentem kalendarzy, który przykłada wagę nawet do drobnych detali i oferuje wiele opcji personalizacji oraz szeroką gamę dodatków. Warte uwagi są bez wątpienia kalendarze książkowe z firmy Kalendarze CSK.
Zainwestuj w kalendarze dla firm i zrób dobre pierwsze wrażenie
Kalendarze dla firm warto wykorzystać w swojej strategii marketingowej, ponieważ ich potencjał reklamowy jest bardzo duży. Na dobry początek możesz wręczyć je pracownikom, aby mogli promować markę poza murami firmy. Taki upominek to sposób na docenienie i miły gest budujący więź między pracownikiem a firmą.
Wręczenie takiego drobnego upominku może też pomóc przełamać bariery komunikacyjne i zaprezentować Twoją firmę w dobrym świetle podczas kontaktów z nowymi kontrahentami. To sposób na okazanie profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia do współpracy.
Wykorzystaj kreatywny potencjał personalizowanych kalendarzy i notatników
Kalendarze i notesy personalizowane najczęściej mają wyróżniającą się okładkę, na której znajduje się tłoczone logo firmy czy hasło reklamowe. To jednak niejedyny sposób na przyciągnięcie uwagi. W ramach projektu kalendarzy możesz zdecydować się na atrakcyjne kolorowe kartki reklamowe z ofertą Twojej firmy, wizualizacjami czy wizytówką.
Jeśli mowa o kreatywności, zatrzymajmy się na chwilę przy dystrybucji terminarzy. Możesz w łatwy sposób sprawić, że personalizowane kalendarze ruszą w obieg i zaczną propagować Twój brand. Wystarczy, że zrobisz konkurs dla potencjalnych klientów w social mediach albo zorganizujesz wyzwanie dla pracowników firmy. Pozwoli to zaangażować szerokie grono odbiorców i wzbudzić ich zainteresowanie. Podobny efekt uzyskasz, jeśli wykorzystasz personalizowane kalendarze książkowe w roli upominku dla uczestników konferencji czy targów branżowych.